Тема
уроку «Рухи та дії»
Hello! How are you?
1. Почнемо з повторення
вправа 1 с. 103 подивись на малюнок і назви частини тіла хлопчика.
2. Далі знайомимося з новими
фразами сьогоднішнього уроку. Уважно прочитайте їх та обов’язково вивчіть!
I can (ай кен) – я можу
I can’t (ай кант) – я не можу
stand on one leg (стенд он ван леґ) –
стояти на одній нозі
touch my toes (тач май тоуз) – доторкнутися до пальців ніг
kick a ball (кік е бол) – буцати м’яч
skip (скіп) – стрибати на
скакалці
jump (джамп) – стрибати
I can stand on one leg (ай кен стенд он ван леґ)
– Я можу стояти на одній нозі.
I can’t touch my toes (ай кант тач май тоуз) –
Я не можу доторкнутися до пальців ніг.
3. Вправа 1 с.81 прослухай
та покажи відповідний малюнок. Запиши одне речення зі словом can і одне речення зі словом can’t у зошит.
4.
Щоб краще запам’ятати нові фрази зіграй у інтерактивну гру.
Перейди за посиланням, обери розділ 7 The robot, далі обери другу гру Catching Clouds, натискай Play, уважно слухай та тисни
на відповідну хмаринку.
5. Зошит з друкованою
основою. Вправа 1 прослухай аудіо запис та пронумеруй малюнки.
6. А ще сьогодні на уроці ми
познайомимося з буквосполученням ‘th’, яке утворює звук «с»
або «з», почитаємо вправу 6 с.115 та напишемо слова з цим буквосполученням. То
ж переходь за посиланням:
відеоурок читання
Комментариев нет:
Отправить комментарий