Тема уроку : "Дитяче меню"
1) Повторюємо слова з теми, переглядаючи відео за посиланням:
video food
fruit video
2) Знайомимося з правилом читання буквосполучення літери c та h - ch (ч) та читаємо за аудіозаписом вправу 1 с.89:
вправа 1 с.89
3) Наступний крок читання вправи 3 с.89, попередньо прослухавши аудіозапис. Будьте уважні і намагайтесь читати правильно!
вправа 3 с.89
4) Так як у нас сьогодні урок розвитку навичок читання, ми в основному читаємо. І зараз відпрацьовуємо правильне читання слів теми за вправою 4 с.89.
5) Відпочиваємо з фізкультхвилинкою
фізкультхвилинка
6) Переходимо до виконання письмових завдань. Відкриваємо звичайний зошит, записуємо слово Classwork та вчимося розповідати про свій вибір, виконуючи письмово вправу 5 с.89 (закінчуємо речення)
7) Відкриваємо великий друкований зошит і працюємо на с.74 вправа 1,2.
Бажаю вам успіхів, гарного настрою і дня!!!
1) Повторюємо слова з теми, переглядаючи відео за посиланням:
video food
fruit video
2) Знайомимося з правилом читання буквосполучення літери c та h - ch (ч) та читаємо за аудіозаписом вправу 1 с.89:
вправа 1 с.89
3) Наступний крок читання вправи 3 с.89, попередньо прослухавши аудіозапис. Будьте уважні і намагайтесь читати правильно!
вправа 3 с.89
4) Так як у нас сьогодні урок розвитку навичок читання, ми в основному читаємо. І зараз відпрацьовуємо правильне читання слів теми за вправою 4 с.89.
5) Відпочиваємо з фізкультхвилинкою
фізкультхвилинка
6) Переходимо до виконання письмових завдань. Відкриваємо звичайний зошит, записуємо слово Classwork та вчимося розповідати про свій вибір, виконуючи письмово вправу 5 с.89 (закінчуємо речення)
7) Відкриваємо великий друкований зошит і працюємо на с.74 вправа 1,2.
Бажаю вам успіхів, гарного настрою і дня!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий