Тема уроку «Що
вмієш ти?»
Hello! How are you?
Hello! How are you?
1. Ми з вами вже знаємо як сказати, коли щось вмієш робити. Наприклад "I can jump" "Я вмію стрибати". А сьогодні навчимося ще й запитувати..
"Can you ...?" (кен ю..?) - «Ти вмієш ..?»
"Can you jump?" (кен ю джамп?) "Ти вмієш стрибати?"
Якщо так, відповідаємо "Yes I can." (Єс, ай кен)
Якщо ні, відповідаємо "No, I can't". (Ноу, ай кант)
Прослухайте як звучить це запитання і відповівідь на нього вправа 2 с.83.
аудіо вправа 2
"Can you ...?" (кен ю..?) - «Ти вмієш ..?»
"Can you jump?" (кен ю джамп?) "Ти вмієш стрибати?"
Якщо так, відповідаємо "Yes I can." (Єс, ай кен)
Якщо ні, відповідаємо "No, I can't". (Ноу, ай кант)
Прослухайте як звучить це запитання і відповівідь на нього вправа 2 с.83.
аудіо вправа 2
2. Зошит з друкованою основою вправа 1 с. 81 прослухай та
з’єднай малюнки з іменами дітей.
аудіо вправа 1 робочий зошит
Вправа 2 с. 81 дай відповідь на запитання. Напиши "Yes I can" або "No, I can't"
аудіо вправа 1 робочий зошит
Вправа 2 с. 81 дай відповідь на запитання. Напиши
3. Cьогодні знайомимося з правилом читання буквосполучень «оо» (утворює звук "у") та
«ее» (утворює довгий звук "і"), трішки почитаємо (вправа 4 с.119) та напишемо слова з новими буквосполученнями у зошиті. то ж переходь за посиланням і працюємо разом:
читання
Написання слів з буквосполученнями «оо» та «ее у
зошиті.читання
Комментариев нет:
Отправить комментарий