3) Розвиваємо навички сприймати мову на слух вправа 2 с.91. Прослухати,
повторити і показати відповідний малюнок.
вправа 2 с.92
4) Вправа 1 с.76 у зошиті з друкованою основою – прослуховуємо аудіо і малюємо меню сніданку, обіду і вечері. Потім проговорюємо, те що намалювали вслух.
вправа 1 с. 76
вправа 2 с.92
4) Вправа 1 с.76 у зошиті з друкованою основою – прослуховуємо аудіо і малюємо меню сніданку, обіду і вечері. Потім проговорюємо, те що намалювали вслух.
вправа 1 с. 76
5) Розвиваємо уміння розповідати про своє меню на сніданок,
обід та вечерю. Вправа 4 с. 91 письмово заповнюємо пропуски у реченнях.
Example (приклад):
I eat cheese and eggs for breakfast.
I drink milk for breakfast.
I eat pizza and soup for lunch.
I drink juice for lunch.
I eat salad and rice for dinner.
I drink tea for dinner.
Виконану вправу фотографуємо і скидаємо мені у приватні повідомлення в вайбер чи месенджер, підписуючи призвіще і ім'я дитини!
6) Починаємо писати у маленькому зошиті з друкованою основою Розділ 7 (Unit 7) перші дві сторінки.
Успіхів вам!
Example (приклад):
I eat cheese and eggs for breakfast.
I drink milk for breakfast.
I eat pizza and soup for lunch.
I drink juice for lunch.
I eat salad and rice for dinner.
I drink tea for dinner.
Виконану вправу фотографуємо і скидаємо мені у приватні повідомлення в вайбер чи месенджер, підписуючи призвіще і ім'я дитини!
6) Починаємо писати у маленькому зошиті з друкованою основою Розділ 7 (Unit 7) перші дві сторінки.
Успіхів вам!
Комментариев нет:
Отправить комментарий