Тема уроку «Вирушаємо в похід»
Thursday, the 26th of March
1. Повторюємо спеціальні запитання. Вправа 5 с.168 письмово доповнити речення
відповідними запитальними словами. Нагадую:
Why - чому
What - що, який
Where - де
When - коли
Whose - чий
Which - котрий
How much/ how many - скільки
How much/ how many - скільки
2. Перевір
себе та ще трішки потренуйся (за бажанням):
Wh_questions/Who,_what,_where,_when,_why
А тепер обов'язково виконай тест за посиланням:
join.naurok.ua
Код доступу 471710
або
Wh_questions/Who,_what,_where,_when,_why
А тепер обов'язково виконай тест за посиланням:
join.naurok.ua
Код доступу 471710
або
3. Розвиток навичок аудіювання. 1) Прослухати аудіо вправи 2 с.
168 та усно закінчити речення вправи 3 с.168.
2)прослухати аудіо вправи 4 с.169
та усно скласти правдиві речення вправа 5 с.169.
3) прослухати обидва аудіо ще раз і усно поставити запитання вправи 6 с.169 у правильному порядку.
4. Вправа 3 с. 170 письмово дайте відповіді на запитання.
5. Згадуємо теперішній тривалий час Present Continious, коли дія відбувається в момент мовлення. Ми його вже згадували минулого тижня. Хто забув подивіться презентацію ще раз.
Виконайте вправу 1 с.171
прочитати та перекласти листівку, усно дати
відповіді на запитання.
6. Домашнє завдання: написати листівку другу за
планом вправа 2 с.171. (лист має бути написаний у теперішньому тривалому часі, як той що у вправі 1 с.171)
Успхів вам! І чекаю на виконані завдання!
Комментариев нет:
Отправить комментарий