6 квітня 2 класи

Тема уроку: «Уподобання друзів»

Hello! How are you?

Привіт! Як справи?


1.    Продовжуємо вчити тему "Їжа". Вправа 1 с.93. Прослуховуємо, читаємо та перекладаємо римівку про желе (jelly - це желе).

вправа 1 с.93

2.    Про свої вподобання ми з вами вже вміємо розказувати, запитувати  та відповідати, а сьогодні ми навчимося розказувати, запитувати  та відповідати про вподабання і смаки друга. Відпрацювуємо структуру  "He/ She likes ..." «Він/вона любить…». Зверніть увагу, що коли ми кажемо, що любить він чи вона, то додаємо закінчення "s" до слова "like".  Вправа 2 с. 93 . Прослухати, показати і сказати речення. 

3.    Відпрацювуємо запитання "Does he/she like....? " «Чи любить він/вона..?» та коротку відповідь на нього "Yes, he/she does" - "Так" , "No, he/she dоеsn't" - "Ні".  Зверніть увагу, що запитання і коротка відповідь на нього у даному випадку утворюються за допомогою допоміжного дієслова "does". Дивимося на малюнок, читаємо запитання (дівчинка - 'she' вона, хлопчик - 'he' він), смайлик підкаже, що відповідати "так" чи "ні".


























4. А зараз виконаємо вправу 1 с.78 у великому зошиті з друкованою основою. Будьте уважні! Там, де виконавець дії він (he, Mike, Sam) або вона (she, Ann) вставляємо допоміжне дієслово "does", а там де виконавець дії ми, ти  (we, you)  - "do".

5. Наступний крок - відкриваємо звичайні зошити, відступаємо чотири клітинки від попередньої роботи, пишемо слово  "Classwork" та виконуємо вправу 6 с.93 письмово. Потрібно переписати і доповнити речення.

Good luck!
Успіхів!

Комментариев нет:

Отправить комментарий