Тема уроку: «Уподобання
друзів»
Hello! How are you?
Привіт! Як справи?
4. А зараз виконаємо вправу 1 с.78 у великому зошиті з друкованою основою. Будьте уважні! Там, де виконавець дії він (he, Mike, Sam) або вона (she, Ann) вставляємо допоміжне дієслово "does", а там де виконавець дії ми, ти (we, you) - "do".
Good luck!
Успіхів!
Hello! How are you?
Привіт! Як справи?
1. Продовжуємо вчити тему "Їжа". Вправа 1 с.93. Прослуховуємо, читаємо та перекладаємо римівку про желе (jelly - це желе).
вправа 1 с.93
вправа 1 с.93
2. Про свої вподобання ми з вами вже вміємо розказувати, запитувати та відповідати, а сьогодні ми навчимося розказувати, запитувати та відповідати про вподабання і смаки друга. Відпрацювуємо структуру "He/ She likes ..." «Він/вона любить…». Зверніть увагу, що коли ми кажемо, що любить він чи вона, то додаємо закінчення "s" до слова "like". Вправа 2 с. 93 .
Прослухати, показати і сказати речення.
3. Відпрацювуємо запитання "Does he/she like....? " «Чи любить
він/вона..?» та коротку відповідь на нього "Yes, he/she does" - "Так" , "No, he/she dоеsn't" - "Ні". Зверніть увагу, що запитання і коротка відповідь на нього у даному випадку утворюються за допомогою допоміжного дієслова "does". Дивимося на малюнок, читаємо запитання (дівчинка - 'she' вона, хлопчик - 'he' він), смайлик підкаже, що відповідати "так" чи "ні".
4. А зараз виконаємо вправу 1 с.78 у великому зошиті з друкованою основою. Будьте уважні! Там, де виконавець дії він (he, Mike, Sam) або вона (she, Ann) вставляємо допоміжне дієслово "does", а там де виконавець дії ми, ти (we, you) - "do".
5. Наступний крок - відкриваємо звичайні зошити, відступаємо чотири клітинки від попередньої роботи, пишемо слово "Classwork" та виконуємо вправу 6 с.93 письмово. Потрібно переписати і
доповнити речення.
Успіхів!
Комментариев нет:
Отправить комментарий