6 травня 5-А клас

Тема уроку «Україна»


Wednesday, the sixth of May
Classwork


1.     Починаємо з опрацювання слів уроку.  Уважно прочитай слова по транскрипції з поля '"Vocabulary box"  с. 211.  Запиши слова у словничок і обов'язково вивчи їх.

independence - незалежність
territory - територія
ancient - стародавній
foreign - іноземний
independent - незалежний
national - національний

2.     Вправа 1 с. 210 прочитай та переклади текст.

3.     Вправа 2 с.211 усно закінчи речення з прочитаного тексту.

4.     Вправа 3 с. 211 утворити словосполучення з поданих слів та письмово склади з ними речення.

5.     Нещодавно ми вичили Present Perfect (теперішній доконаний час), який означає дію, яка вже відбулася, але її результат має значення в теперішньому часі. 
Схема стверджувального речення в Present Perfect:


Іменник + have / has + присудок (дієслово з закінченням –ed або у третій формі)
Example:
have been to London. - Я був у Лондоні.
She has seen the Queen. - Вона бачила королеву.


У заперечному реченні до допоміжного дієслова  have / has  додаємо частку «not» , а у запитальному  допоміжне  дієслово  have / has  виносимо наперед.

А ще ми знаємо такий час як  Pаst Simple (минулий неозначений час), що використовується для позначення дії, яка відбулася в минулому, часто із зазначенням часу.
Схема стверджувального речення в Pаst Simple:
Підмет + Присудок (дієслово з закінченням –ed або у другій формі) + Доповнення
We worked last week.  

Схема заперечного речення в Pаst Simple:
Підмет +Допоміжне дієслово (did) + «not» + основне дієслово + Доповнення
We did not work last week.

Схема запитального речення в Pаst Simple:

Допоміжне дієслово + Підмет + Основне дієслово + Доповнення
Tim worked last week. – Did Tim work last week?
Порівняй ці дві часові форми вправа 1 с. 216.

6. Вправа 2 с. 217 усно утвори запитання.

Homework


1.     Вивчити слова з уроку.
2.     Повторити правила утворення та вживання минулого неозначеного часу та теперішнього незавершеного часу.
3.  Письмово поставити запитання до поданих речень, використовуючи слова в дужках.
John wrote this letter two days ago. (What? When?)
My friend has been to London. (Who? Where?)

Виконуючи завдання зверни увагу на часову форму, в якій вжито речення!

Комментариев нет:

Отправить комментарий